середа, 18 березня 2020 р.

8-й клас (дистанційні завдання на час карантину)

 Завдання на період із 31.03 по 03.04
У вас два уроки на тиждень, тому даю завдання на два уроки зразу (У НАС ДВА УРОКИ НА ТИЖДЕНЬ).  
Завдання повинні виконати до 07.04

Отож ми далі працюємо над комедією Мольєра "Міщанин-шляхтич". На цьому тижні характеризуємо персонажів комедії.

Нагадую, що тема комедії - прагнення багатого буржуа(міщанина) потрапити до вищого (шляхетного) товариства.

Ідеєю комедії є викриття лицемірної моралі аристократії.

 Проблематика:

-       місце людини у суспільстві;

-       чинники, якими це місце визначається;

-       панівні моральні ідеали у державі;

-       проблеми освіти, виховання, мистецтва, кохання, людської гідності та ін.

Основні ідеї – викриття соціальних і людських вад

 Повторення термінів

Гумор — вид комічного, коли серйозне в житті зображено в жартівливому тоні, коли про людські вади говориться з добродушною посмішкою.

Іронія — засіб гумору та сатири, заснований на приховано-глузливому, зневажливо-осудливому зображенні людини чи явища.

Сатира — художні твори різних жанрів, у яких різке викриття зображуваного поєднано з його гострим висміюванням.

Антитеза — підкреслене протиставлення протилежних життєвих явищ, понять, почуттів, характерів.

КОМЕНТАР ДО ТЕМ:

Сміх у комедії має величезну виховну силу, бо з його допомогою автор виявляє справжню сутність людей. Автор втілив у своїх персонажах не стільки індивідуально-конкретне, скільки типове — те, що завжди було й буде притаманне людській натурі: марнославство, лицемірство, невігластво, пихатість тощо.

Сміх Мольєра багатозначний: він то веселий, доброзичливий, життєрадісний, то викривальний, нищівний. У зображенні Журдена, пані Журден, закоханих автор віддає перевагу гумору та іронії. Між тим у розкритті образів аристократів автор застосовує сатиру і сарказм. Якщо вчинки Журдена він лише висміює, то спосіб життя Доранта і Дорімени рішуче засуджує.

Комізм у «Міщанині-шляхтичі» виникає і в окремих ситуаціях, у які потрапляють герої п’‎єси, і в їхніх висловлюваннях (наприклад, «турецька» мова, вигадана автором). Комічні ефекти в комедії Мольєра ґрунтуються на широкому використанні можливостей народного театру, що надає п’‎єсі особливої життєвості та дієвості.

Завдання до першого уроку на тижні 

Добре знати зміст комедії "Міщанин-шляхтич". Прочитати за підручником ст.242-244 і виконати наступні завдання:
 

Завдання 1
 Заповніть анкету пана Журдена

Прізвище, ім’я  героя –
Вік (приблизно) - 
Сімейний стан
Соціальний статус 
Рід занять
Заповітна мрія – 
Що робить герой для її здійснення?

Завдання 2

До поданої нижче характеристики пана Журдена наведіть приклади із тексту. Можна і цитати, але це не принципово.
Негативні риси:
- приниження і плазування
- нерозсудливість
- сліпа довіра
- марнотратство
- жорстокість до власної доньки
Позитивні риси:
- уміння рахувати гроші
- кмітливість
- наївність
- щирість прагнень
- щира довіра

Завдання до другого уроку на тижні
Завдання 1.
Охарактеризувати одну із пар (на вибір)
  - графа Доранта і маркізу  Дорімену.
  - дати характеристику Клеонту і Люсіль.
  - дати характеристику Ков’єлю і Ніколь.

 Завдання 2.
Повторіть засоби комічного (іронія, гумор, сатира, сарказм)
Наведіть приклади того як автор використовує кожен із видів у творі. Доберіть цитати.





 
ДОРОГІ УЧНІ!
            Ось і завершився перший тиждень карантину. Ні вас, ні нас не готували до дистанційного навчання. Перший тиждень ми, вчителі, намагались вам подати як найбільше інформації і вимагали від вас зворотного зв’язку. Все виходило якось хаотично - хтось із учнів «губив» завдання, хтось із вчителів, в тому числі і я, нагадували не раз, підганяли. Пробачте нас за це. .
По переду канікули. Ви трішки підтягнетесь – щось почитаєте ще, переглянете відео уроки, ми впорядкуємо свої напрацювання. Все налагодиться.
Всім нам треба звикати до такого стану, тому що, судячи з ситуації, ми 3.04 не вийдемо на уроки. Пандемія тільки набирає обертів, на жаль! Ми всі сильні! Ми із вами віртуози і зуміємо викрутитись із будь-якої ситуації! ПРОСТО БУДЬТЕ УВАЖНІ!
 На канікулах розпишіть  свій день. Рекомендую скористатись методом, який називається досить смачно «помідор». Метод Pomodoro — це метод керування часом, розроблений Франческо Чірілло в кінці 1980-х. Цей метод використовує таймер для того, щоб розбити роботу на 25-хвилинні інтервали, які називаються «pomodori» (італійське слово, що означає «помідори») і розділені короткими перервами. Тісно пов'язаний з такими поняттями, якtimeboxing й ітеративна та інкрементна розробка, що використовуються в розробці програмного забезпечення. Метод був адаптований для використання в контекстіпарного програмування і бере за основу таку ідею: часті перерви можуть покращити спритність думки. Більш детально за посиланням.      

ВСІМ НАМ ТЕРПІННЯ І ЗДОРОВ'Я  

А зараз продовжуємо вивчати 


Творчість Мольєра

КЛІКАЙТЕ НА ПОСИЛАННЯ НИЖЧЕ







Немає коментарів:

Дописати коментар