середа, 22 серпня 2018 р.

КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАНЯ УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 2018-19 Н.Р. 

5 клас

(за підручником Волощук Є.В.) 

На навчальний рік – 70 год.
За планом -70
На тиждень – 2 год.
На контрольні роботи – 5 год.
На контрольні класні твори – 1 год. (ІІ семестр)
На роботи з розвитку мовлення – 4 год.  (2 усн., 2 письм.)
На уроки з позакласного читання – 4 год.
І семестр

з/п
Зміст навчального матеріалу
Дата
Примітки 


1.
ВСТУП (2 год)
Зарубіжна література – духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті.

2.
Фольклор, його характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів (прислів’я, приказки, загадки, пісні). Гуманістичні цінності, втілені у фольклорних творах різних народів. Література і фольклор. (ТЛ). Фольклор, прислів’я, приказка, загадка, пісня.



3.
ЗМ Складання усного оповідання за прислів’ям



4.
КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ (18 год)
Жанрова специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин, чарівні, соціально-побутові та ін.), їхні характерні ознаки.



5.
Індійська народна казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей. Т.Л. «Мандрівний сюжет»


6.
Японська народна казка «Іссумбосі, або Хлопчик –Мізинчик». Відображення любові до праці,кмітливості сміливості в образі Іссумбосі. Національний колорит японської казки.


7.
Арабська народна казка «Синбад -Мореплавець» (третя подорож).Т.Л.«Цикл Казок»


8.
«Синбад -  Мореплавець» (третя подорож). Утілення в образі головного героя віри в перемогу людини над обставинами


9.
Китайська народна казка «Пензлик Маляна».


10.
Брати Я. і В. Грімм. «Пані Метелиця»  Значення діяльності братів Грімм у збиранні й збереженні фольклору. Т.Л. «Переклад оригіналу»



11.
Брати Я. і В. Грімм. «Пані Метелиця»  Моральні цінності в казках. Характеристика образів персонажів. Антитези у пропонованих творах. 


12.
Позакласне читання. Шарля Перро. «Попелюшка»


13.
Літературний калейдоскоп «Казки народів світу»





14.
Літературні казки. Творчість Пушкіна, Андерсена, Уальда.
Олександр Сергійович Пушкін (1799-1837). Вступ по поеми «Руслан і Людмила».



Напам’ять
15.
Олександр Сергійович Пушкін «Казка про мертву царівну і сімох богатирів» .


16.
Олександр Сергійович Пушкін «Казка про мертву царівну і сімох богатирів» Синтез фольклорних і літературних елементів у творчості О. Пушкіна. Система образів. Автор. 


17.
Ганс Крістіан Андерсен  «Соловейко»


18.
Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці «Соловей»; соловей як втілення сили природи й мистецтва; зміни в образі імператора.


19.
Позакласне читання.С.Маршак «Дванадцять місяців»



20.
О.Уайльд  «Хлопчик –зірка». Казкові персонажі, їх характеристика.


21.
РЗМ (письм.) Переказ уривку твору «Хлопчик –зірка» від імені однієї з її дійових осіб


22.
О.Уайльд  «Хлопчик –зірка». Символічний зміст назви твору. Еволюція образу головного героя.  Основний конфлікт.


23.
Контрольна робота “Фольклор” «Літературна казка» (тести, відповіді на питання)


24.
Природа і людина (8 годин)
Джон Кітс (1795-1821). «Про коника та цвіркуна».Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія землі не вмре ніколи…»). 
Т.Л. «Пейзаж, рима, ритм»


25.
Йоганн Вольфганг Гете  «Нічна пісня подорожнього».

Напам’ять
26.
Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в поетичному творі. Тема, ідея. Т.Л. Епітет, метафора


27.
Генріх Гейне  «Задзвени із глибини…». Втілення краси весняної природи у вірші. Напам’ять.

Напам’ять
28.
Генріх Гейне  «Задзвени із глибини…». Зв'язок із фольклором (пісня). Т.Л. «Інтонація, логічниц наголос»


29.
Ернест Сетон-Томпсон . Оповідання «Лобо»  Т.Л. оповідання

30.
Ернест Сетон-Томпсон Оповідання «Лобо»
Утвердження любові до всього живого.
Т.Л. сюжет, художній образ.


31.
Ернест Сетон-Томпсон Оповідання «Лобо»
Зображення художніх образів, їх розкриття в подіях твору. 


32.
Контрольна робота  за творчістю Дж. Кітса, Й.В.Гете, Г.Гейне, Е. Сетона - Томпсона про природу» (тести)


33.
Підсумковий урок. Новорічне свято в країні літературних героїв



34.
ІІ семестр
СВІТ ДИТИНСТВА(10 годин)
Марк Твен  «Пригоди Тома Сойєра»
Т.Л. Повість


35.
Марк Твен  «Пригоди Тома Сойєра». Перші почуття Т.Л. Художні засоби


36.
Марк Твен  «Пригоди Тома Сойєра» Світ дорослих і світ дітей у повісті.


37.
Марк Твен  «Пригоди Тома Сойєра». Том Сойєр і Гекльберрі Фінн.


38.
Марк Твен  «Пригоди Тома Сойєра». Ставлення автора до своїх героїв.


39.
Марк Твен  «Пригоди Тома Сойєра».  Провідні ідеї твору (дружба, кохання, людяність та ін.) Т.Л. Прототип


40.
РЗМ (письм.) Порівняльна характеристика Тома та Гека за поданим планом.
ЕК. Том Сойєр і Гекльберрі Фінн.


41.
Елеонор Портер «Полліанна»
Т.Л. роман


42.
Елеонор Портер «Полліанна» Щирість, мужність і оптимізм героїні твору, її вплив на життя міста.


43.
Елеонор Портер «Полліанна». Поліанна та її друзі.


44.
Елеонор Портер «Полліанна». Ідея радості життя й відкриття світу у творі. 


45.
Елеонор Портер «Полліанна». Художні засоби розкриття образу Поліанни.


46.
Контрольна робота  за творчістю М. Твена і Е. Портер (Тести)


47.
СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ(8 годин)

Льюїс Керролл . «Аліса в Країні Див». Творча історія книги, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії «вікторіанської» доби.




48.
Льюїс Керролл . «Аліса в Країні Див». Образ Аліси, світ її уяви і захопливих  пригод.


49.
Льюїс Керролл . «Аліса в Країні Див». Виразне читання уривків твору


50.
Льюїс Керролл . «Аліса в Країні Див». Персонажі, які оточують Алісу


51.
Льюїс Керролл . «Аліса в Країні Див». Подальші пригоди головної героїні


52.
РЗМ. (усно) Переказ улюблених уривків твору «Аліса в Країні Див». 


53.
Льюїс Керролл . «Аліса в Країні Див».  Особливості художньої мови твору. 


54.
ПЧ
Льюїс Керролл.«Аліса в Задзеркаллі».


55.
Марина Іванівна Цвєтаєва .  «Книги в червоній    палітурці»


56.
Марина Іванівна Цвєтаєва .  «Книги в червоній    палітурці». Чарівний світ літератури й мистецтва у вірші М.І. Цвєтаєвої.


57.
Контрольна робота за творчістю Л.Керрола, М.І. Цвєтаєвої (тести, відповіді на питання)


58.
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. У КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ(8 годин)
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна фабрика».


59.
Реальність і фантастика у творі «Чарлі і шоколадна фабрика».


60.
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на казковій шоколадній фабриці містера Вонкі


61.
Доброта і щирість головного героя Чарлі.


62.
Туве Янсон.  Життя і творчість. «Капелюх чарівника» Сюжет твору


63.
Туве Янсон.  «Капелюх чарівника». Чарівність художнього світу твору.


64.
Туве Янсон.  «Капелюх чарівника». Персонажі твору


65.
Туве Янсон.  «Капелюх чарівника». Утілення в персонажах твору ідей доброти,щирості, сімейних цінностей. Художні та жанрові особливості твору


66.
Позакласне читання. Ліндґрен А.
 «Пеппі Довгапанчоха»


67.
Контрольна робота  за темою «Сучасна дитяча література» (твір)


68.
Узагальнення та систематизація


69.
Узагальнення та систематизація




Немає коментарів:

Дописати коментар