КАЛЕНДАРНО-ТЕМАТИЧНЕ ПЛАНУВАНЯ УРОКІВ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ 2018-19 Н.Р.
5 клас
(за підручником Волощук Є.В.)
На
навчальний рік – 70 год.
За планом
-70
На тиждень – 2 год.
На контрольні роботи – 5 год.
На контрольні класні твори – 1 год. (ІІ семестр)
На роботи з розвитку мовлення – 4 год. (2 усн., 2 письм.)
На уроки з позакласного читання – 4 год.
І семестр
№
з/п
|
Зміст навчального матеріалу
|
Дата
|
Примітки
|
1.
|
ВСТУП (2 год)
Зарубіжна
література – духовна скарбниця людства. Роль книжки в сучасному житті.
|
||
2.
|
Фольклор, його
характерні ознаки. Фольклорні жанри різних народів (прислів’я, приказки, загадки,
пісні). Гуманістичні
цінності, втілені у фольклорних творах різних народів. Література і фольклор. (ТЛ). Фольклор, прислів’я, приказка,
загадка, пісня.
|
||
3.
|
ЗМ Складання усного оповідання за
прислів’ям
|
||
4.
|
КАЗКИ НАРОДІВ СВІТУ (18 год)
Жанрова
специфіка фольклорної і літературної казки. Різновиди казок (про тварин,
чарівні, соціально-побутові та ін.), їхні характерні ознаки.
|
||
5.
|
Індійська народна
казка «Фарбований шакал». Викриття в образах тварин негативних людських якостей.
Т.Л. «Мандрівний сюжет»
|
||
6.
|
Японська народна казка
«Іссумбосі, або Хлопчик –Мізинчик».
Відображення любові до праці,кмітливості сміливості в образі Іссумбосі.
Національний колорит японської казки.
|
||
7.
|
Арабська народна казка «Синбад -Мореплавець» (третя
подорож).Т.Л.«Цикл Казок»
|
||
8.
|
«Синбад -
Мореплавець» (третя подорож). Утілення в образі головного героя віри в
перемогу людини над обставинами
|
||
9.
|
Китайська народна казка «Пензлик Маляна».
|
||
10.
|
Значення
діяльності братів Грімм у збиранні й збереженні фольклору. Т.Л. «Переклад оригіналу»
|
||
11.
|
Моральні
цінності в казках. Характеристика образів персонажів. Антитези у пропонованих
творах.
|
||
12.
|
Позакласне читання. Шарля
Перро. «Попелюшка»
|
||
13.
|
Літературний калейдоскоп «Казки народів світу»
|
||
14.
|
Літературні казки.
Творчість Пушкіна, Андерсена, Уальда.
Олександр Сергійович Пушкін
(1799-1837). Вступ по поеми «Руслан і Людмила».
|
Напам’ять
|
|
15.
|
Олександр Сергійович Пушкін
«Казка про мертву царівну і сімох богатирів» .
|
||
16.
|
Олександр Сергійович Пушкін
«Казка про мертву царівну і сімох богатирів» Синтез фольклорних
і літературних елементів у творчості О. Пушкіна. Система образів. Автор.
|
||
17.
|
|||
18.
|
Протиставлення «справжнього» і «штучного» в казці
«Соловей»; соловей як втілення сили природи й мистецтва; зміни в образі
імператора.
|
||
19.
|
Позакласне читання.С.Маршак
«Дванадцять місяців»
|
||
20.
|
Казкові
персонажі, їх характеристика.
|
||
21.
|
РЗМ (письм.) Переказ
уривку твору від імені
однієї з її дійових осіб
|
||
22.
|
Символічний
зміст назви твору. Еволюція образу головного героя. Основний конфлікт.
|
||
23.
|
Контрольна робота “Фольклор” «Літературна казка» (тести, відповіді на питання)
|
||
24.
|
Природа і людина (8 годин)
Джон Кітс (1795-1821). «Про
коника та цвіркуна».Поетизація образу природи у вірші, його ідея («Поезія
землі не вмре ніколи…»).
Т.Л. «Пейзаж, рима, ритм»
|
||
25.
|
Йоганн Вольфганг Гете «Нічна пісня подорожнього».
|
Напам’ять
|
|
26.
|
Зображення взаємозв’язку різних сфер природи й людини в
поетичному творі. Тема, ідея. Т.Л.
Епітет, метафора
|
||
27.
|
Втілення
краси весняної природи у вірші. Напам’ять.
|
Напам’ять
|
|
28.
|
Зв'язок із
фольклором (пісня). Т.Л. «Інтонація, логічниц наголос»
|
||
29.
|
Ернест Сетон-Томпсон .
Оповідання «Лобо» Т.Л.
оповідання
|
||
30.
|
Ернест Сетон-Томпсон
Оповідання «Лобо»
Утвердження любові до всього живого.
Т.Л. сюжет, художній образ.
|
||
31.
|
Ернест Сетон-Томпсон Оповідання
«Лобо»
Зображення художніх образів, їх розкриття в подіях
твору.
|
||
32.
|
Контрольна робота за творчістю Дж. Кітса, Й.В.Гете, Г.Гейне,
Е. Сетона - Томпсона про природу» (тести)
|
||
33.
|
Підсумковий урок. Новорічне свято в країні літературних героїв
|
||
34.
|
ІІ семестр
СВІТ ДИТИНСТВА(10
годин)
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра»
Т.Л. Повість
|
||
35.
|
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Перші почуття Т.Л.
Художні засоби
|
||
36.
|
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра» Світ дорослих і
світ дітей у повісті.
|
||
37.
|
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Том Сойєр і
Гекльберрі Фінн.
|
||
38.
|
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Ставлення
автора до своїх героїв.
|
||
39.
|
Марк Твен «Пригоди Тома Сойєра». Провідні ідеї твору (дружба, кохання,
людяність та ін.) Т.Л. Прототип
|
||
40.
|
РЗМ (письм.) Порівняльна
характеристика Тома та Гека за поданим планом.
ЕК. Том Сойєр і Гекльберрі Фінн.
|
||
41.
|
Т.Л. роман
|
||
42.
|
Щирість, мужність і оптимізм героїні твору,
її вплив на життя міста.
|
||
43.
|
Поліанна та її друзі.
|
||
44.
|
Ідея радості життя й відкриття світу у
творі.
|
||
45.
|
Художні засоби розкриття образу Поліанни.
|
||
46.
|
Контрольна робота за творчістю М. Твена і Е. Портер (Тести)
|
||
47.
|
СИЛА ТВОРЧОЇ УЯВИ(8
годин)
Льюїс Керролл . «Аліса в
Країні Див». Творча
історія книги, її зв’язок із біографією письменника та життям Англії
«вікторіанської» доби.
|
||
48.
|
Льюїс Керролл . «Аліса в Країні
Див». Образ
Аліси, світ її уяви і захопливих
пригод.
|
||
49.
|
Льюїс Керролл . «Аліса в
Країні Див». Виразне читання
уривків твору
|
||
50.
|
Льюїс Керролл . «Аліса в
Країні Див». Персонажі, які
оточують Алісу
|
||
51.
|
Льюїс Керролл . «Аліса в
Країні Див». Подальші
пригоди головної героїні
|
||
52.
|
РЗМ. (усно) Переказ улюблених уривків
твору «Аліса в Країні Див».
|
||
53.
|
Льюїс Керролл . «Аліса в
Країні Див».
Особливості художньої мови твору.
|
||
54.
|
ПЧ
Льюїс Керролл.«Аліса в
Задзеркаллі».
|
||
55.
|
|||
56.
|
Чарівний
світ літератури й мистецтва у вірші М.І. Цвєтаєвої.
|
||
57.
|
Контрольна робота за
творчістю Л.Керрола, М.І. Цвєтаєвої (тести, відповіді на питання)
|
||
58.
|
СУЧАСНА ЛІТЕРАТУРА. У КОЛІ ДОБРИХ ГЕРОЇВ(8 годин)
Роальд Дал «Чарлі і шоколадна
фабрика».
|
||
59.
|
Реальність і фантастика у творі «Чарлі і шоколадна фабрика».
|
||
60.
|
Цікаві пригоди хлопчика Чарлі та його друзів на
казковій шоколадній фабриці містера Вонкі
|
||
61.
|
Доброта і щирість головного героя Чарлі.
|
||
62.
|
|||
63.
|
Чарівність
художнього світу твору.
|
||
64.
|
|||
65.
|
Утілення в
персонажах твору ідей доброти,щирості, сімейних цінностей. Художні та жанрові особливості твору
|
||
66.
|
Позакласне
читання. Ліндґрен А.
«Пеппі
Довгапанчоха»
|
||
67.
|
Контрольна робота за темою «Сучасна дитяча література» (твір)
|
||
68.
|
Узагальнення та систематизація
|
||
69.
|
Узагальнення та систематизація
|
Немає коментарів:
Дописати коментар